ES | EU

WEB orri honen bistaratze zuzena

"Explorer" nabigatzailearen bidez litekeena da WEB orri hau modu egokian ez ikustea.

Ondo ikusteko "Mozilla Firefox" edo "Google Chrome" erabiltzea gomendatzen dugu.

Banner Hezkuntza Saila

Banner Aplikazioen sarrera

Banner ikastea

Enlace Moodle

Banner Eskola20

Banner KontuzDatos

Banner 116111

Abantoko AXOLA kultur elkarteko Gabonetako argazki lehiaketa 2016

• 2017-02-08 |
  • DOLORES IBARRURI BHI

ABANTOKO AXOLA KULTURA TALDEAK gabonetan antolatutako argazki lehiaketan parte hartu genuen.

Bigarren saria irabazi genuen, ez dago bat ere txarto! Gainera argazkiak egiten primeran pasatu genuen.

Gabonetako jaia. Mannequin challenge. 2016-12-23

• 2017-02-05 |
  • DOLORES IBARRURI BHI

Joan den 2016ko abenduaren 23an gabonetako jaia ospatu genuen institutuan. Lehenengo orduan gelaz gela hainbat ekintza antolatu ziren eta horietariko bat Mannequin Challenge lehiaketa izan zen. Hemen duzue laburpen ederra.

Gurasoentzako informazioa (ALDIZKARIAK 2016-17)

DBH

BATXILERGOA

GEKEAT

Euskararen eguna. 2016-12-03

EUSKARAREN  EGUNA HERRIAN ERE OSPATU GENUEN

Urtero bezala, beste eskolekin batera udal mailan kultur etxean antolatzen den ekitaldian parte hartu genuen.

Aurten DBHko 3. mailakoek eta DBHko 1. mailakoek egindako koreografia aurkeztu dugu.

Gure artistek primeran egin zuten, eta primeran pasatu genuen prestatzen, zer gehiago esan dezakegu??!!

BITARTEAN…  INSTITUTUAN… IRRATI MARATOIA!

Euskararen eguna ospatzeko Irrati maratoia ere antolatu genuen.

Guztion parte hartzeari esker hainbat ordu bete genuen mota guztietako saioekin.

Argazki gehiago HEMEN.

Theatre in English. Change the Channel. 25th November.

International Day for the Elimination of Violence against Women

That same week all students at school attended a play at the theatre: Change the Channel. It was about a TV station, about interviews, about different programs and about statistics and audience. It was laughing and we had lots of fun taking part in the production of the play up on the stage.

However, it was also about women’s rights; about the right to have the same opportunities, the same salary and equality at work. It was about the lack of rights some women endure in lots of countries around the world: the right to drive a car, the right to study, the right to marry or not, the right to choose a husband. The right to be Free. These are some examples of rights we take for granted in our society but which took hundreds of years to win, and sometimes imprisonment or even death. Rights we still have to fight for, while helping other women to achieve them. Freedom gives us the chance to think and choose our own future.

A ten out of ten. Congratulations to all men and women who are able to respect each other and fight for a better world and the improvement of our living conditions. “You can’t stop my dream.”

Rosa Ortiz. English Department.

More photographs HERE.

GAINDITU GABEKO IKASGAIAK DITUEN IKASLEEN GURASOENTZAKO INFORMAZIOA.

2016-17 IKASTURTEA.

* Familia bakoitzari bidalitako informazio gutunaren eredua.

* DBHko gainditu gabeko azterketak.

* Batxilergoko gainditu gabeko azterketak.

* GEKEATeko gainditu gabeko azterketak.

* Familia bakoitzari bidalitako arloa gaindituta dagoelako jakinarazpen gutunaren eredua.

2015-16 IKASTURTEA

Institutuko batukada. 2016-04-22

• 2016-06-03 |

Sopuerta abentura eta Kolitza. TAFAD. 2016-04-27

• 2016-05-30 |

Euskal Aste Kulturala 2016

• 2016-05-24 |
  • DOLORES IBARRURI BHI

Urtero bezala Euskal Aste Kulturala ospatu dugu institutuan.

Astea ondo hasteko Batxilergo eta GEKEATeko ikasleek (TAFAD) Gallartako plazan antolatu zen “Mintzodromoa” parte hartzeko aukera izan zuten. Bertan Abantoko euskaltegiko ikasleak ere egon ziren. Solasalditik aparte txokolatea eta bizkotxoak ez ziren falta izan.

Astean zehar hitzaldiak, (Jasone Osoro eta Ibon Urrutia), bertso saioak, (Nerea Ibarzabal eta Jone Uria) eta irratigintza ikastaroak (Oihan Vega) izan genituen.

Herri kiroletan ere aritu ginen DBH osoan, eguraldiak lagunduta oso giro ona izan genuen.

Ostegunean “Hitzaldi maratoia” antolatu genuen eta benetan gure hizlariek oso gai interesgarriak azaldu zituzten gelaz gela.

Astea amaitzeko beti bezala jaia izan genuen: talo tailerra, patata tortilla eta pintxo txapelketa. Eta noski! EUSKAL DANTZAK. Primeran pasatu genuen.

Argazki gehiago HEMEN

2017/02/24
Al As Az Og Or Lr Ig
2017/02/24 egungo gertakariak
Egun honetan ez dago gertakaririk.
0 emaitzak erakustea

Familientzako zirkularrak